Jag kan inte mer än älska mitt liv..

Sådär nu har man snart handlat allting som jag ska ha till lägenheten.
Bara soffa och platt tv kvar, vilket får vänta tills jag hittar någon jag tycker om helt enkel.
Vill ju ha en svart/grå soffa med divan och sen vet jag inte vilken tum jag ska ha på tvn men är inne på allt mellan 40-47 tums. Men tv tror jag att jag kommer handla sådär lagom till mellandagsrean.

Känns så underbart att allting börjar falla på plats,
men nu är det ju bara det stora projektet kvar och det är målningen, tapetsering och sen lägga golvet i vardagsrummet. Men fy fan vad det kommer att bli snyggt när det väl är klart =)

Jag har i alla fall bestämt med Thessyy att vi ska åka dit på torsdag nästa vecka och måla taket i sovrumet och tvrummet, sen måla väggarna i vardagsrummet på fredagen. Så är i alla fall de klart :) Så får jag bara planera in en dag pappa kan hjälpa mig att tapetsera i sovrummet..

Publicerat: 2010-11-18 @ 18:11:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0