Ingen dag är den andra lik . . ;)

Sådär nu har jag gjort mig klar för en promenad med Linn.
Väntar bara på att hon ska skicka ett sms till mig och säga att hon är redo för en powerwalk..

Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl duschen och sen ta det lugnt.
För sen vid kl 16 ska jag köra till Malmö för att jag ska ut och äta fondue på Elyseé med jobbet. Men vi har samling kl 17.30 på Pick Wick för att ta några cider/öl på den engelska puben.
Så innan jag beger mig till stan får jag väl ta och dyka in i mina gaderober och se vad man kan ha på sig, har ingen aning om vad men jag hittar väl något skulle jag tro.

Men ni får ha en underbar torsdag =)
Pussokram <3









Publicerat: 2010-11-11 @ 08:48:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0