åh, längtan är enorm..

Nu äntligen börjar jag få allt inhandlat.
Var och köpte vitrinskåp, skänk och en liten byrå i massiv ek.. Var riktigt snyggt, precis sådant jag vill ha så nu hoppas jag bara på att allting kommer att bli snyggt tillsammans.

Nu är det blommor, krukor, fönster lampor och en stor golvlampa samt lite till dekoration.
Finns en del jag vill ha som jag inte riktigt hittat än så får fortsätta att gå på jakt så att säga, eller så får jag vänta tills jag kommer till ullared för det kanske finns där uppe.

Längtan tills att allt ska bli klart blir större och större för varje dag som går.
Kunna göra vad man vill, kunna titta på vilket tv program man vill utan de ska bli massa tjaffs, ingen som säger till en att man inte får göra si eller så..

Publicerat: 2010-11-22 @ 13:54:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0