This is my life, my friends

Nej nu tänker jag sätta punkt för dagen.
Fast frågan är om jag kommer somna eller ej, för nu är jag inte trött längre.
Så tror nog jag ska leta upp en bra bok som jag kan ligga och läsa.

Ska ju trotts allt jobba 10-23 imorgon, man behöver ju ha lite enerig för ett sånt långt mega pass. Fast det är enormt fina pengar man tjänar så man ska vara glad över det. För det är ju inte så många ungdomar i dagens samhälle som har jobb.

Är så enormt glad över att jag fått ett sådant enormt bra jobb som jag har =)



Publicerat: 2010-05-13 @ 22:20:19


1 kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg!

vad jobbar du som? :)

2010-05-14 - 02:23:11 | URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0