Taggad till max

Förlåt mig men har verkligen inte haft tid för bloggen dessa två senaste dagarna.
Har spännderat båda dagarna på MMX, men enormt fina pengar man får i lön varje månad den 25.e ;) Tror jag kommer snitta denna månaden på drygt 140 timmar vilket inte är fyskam när man jobbar timmar.

Nu gör jag ialla fall inte allt för mycket,
har nästan precis tränat fotboll riktigt ordentligt för första gången på ca 5 månader. Så kan erkänna att det suger ganska så mycket i mina ben nu och jag märkte hur jag förlorat min kondition så nu vet jag i alla fall vad jag ska träna upp. Ska träna fotboll igen på onsdag, sen beror det på hur jag tycker den träningen går. Men kan erkänna att jag är enormt sugen på att ställa mig i målburen igen.
Publicerat: 2010-05-10 @ 21:43:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0