Livet är helt underbart =)

Vilken kväll, vilken kväll.
Var hemma halv elva igårkväll, så jag hann precis få av mig uniformen och på med en sliten t-shirt som jag skulle sova i när thessyy frågade om jag inte ville med henne på fest i simrishamn. Och självklart så var jag sugen på det, så på med ett par vita slitna jeansleggins och en turkos tunika. Sen var jag redo på fest, men det slutade med att jag och thess var hemma nu vid fem imorse.

Så det blev inte så mycket sömn inatt, men med tanke på att jag ska snart köra till jobbet och slutar inte från kl 21.30 ikväll. Så kommer däcka direkt när jag kommer hem slår jag vad om.


Publicerat: 2010-05-23 @ 10:03:19


1 kommentarer
Postat av: simone

det lät verkligen härligt :D

2010-05-23 - 14:41:12 | URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0