Konstiga drömmar & dålig sömn

Blev inte så mycket film igårkväll, tyckte den var enormt rörig och sen lite grann läskig. Så den stängde vi av fortare än fortast.

Jag själv har sovit enormt oroligt inatt, vet dock inte varför. Sen vi sex tiden imorse så vaknat jag av att
Thessyy kryper nära mig och hakar fast sig i min arm och säger något. Men när jag pratar med henne får jag inget svar, så antog att hon sov och pratade i sömnen. Berättade det nu för henne och då sa hon att hon hade drömt något konstigt haha.
Fast jag somnade om efter ett tag och vaknade nästan precis, så fick ganska ordentlig sömn ändå. Fast nu är det bara ordentligt med mat också så man inte blir lika full som ett ägg. Fast ska hålla mig lugn ikväll har jag intalat mig själv om, men Thessyy vill inte tro mig. Förstår egentligen inte varför hon inte tror på mig, men vill nog inte veta varför hon inte tror på mig.. haha

Nu ska jag bege mig till köket och ta mig en kopp kaffe, där efter blir det frukost, systemet för att handla något gott till ikväll och sist men inte minst hämta thessyys skor som hon ska ha på sig ikväll =)
Tror vi är hemma sen vid 11 så jag kan göra mig iordning för att sen bege mig till Malmö Airport och jobba mellan 12-18. Är egentligen inte alls sugen på att jobba idag, men pengarna vill man ska rulla in på kontot den 25.e varje månad..

Publicerat: 2010-05-07 @ 08:33:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0