Kan inte askan sluta gå in över europa?

Sitter i soffan nu och tittar på hockeyn, Sverige leder med 1-0 över frankrike.
Hoppas på en vinst ikväll från Sverige, annars är det skandal faktiskt.

- - - -

Skulle ju ha jobbat 14.30 - 17.30 idag, men jag kommer till jobbet och ska bege mig upp för att checka-in passagerarna som skulle till iraq berättar den ansvariga för viking airline att den är cancellerad och ska förmodligen gå på fredag istället.
Så med tanke på att jag bara var där för den flygningen så gjorde jag verkligen ingenting, vilket känndes mindre bra kunde jag tala om.

Men imorgon ska jag jobba igen, blir dock lite längre imorgon. Fast frågan är om vi får iväg flyget till kanarieöarna med tanke på att askan låg över där idag och 4 flygplatser var stängda. Så ska hålla tummar och tår för det bästa i alla fall.
Publicerat: 2010-05-11 @ 20:54:43


2 kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

SV; hehe tack ^^

japp allihopa är mina ^^

2010-05-11 - 21:09:36 | URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Idjjaa,<3

SV; njaa inte samtidigt då men olika för dag :p.

o dom e inte bra xp

2010-05-11 - 21:18:55 | URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0