Jävla skit. . .

Matchen kan man säga gick rakt åt helvete.
Fast jag kunde inte gjort så mycket eftersom jag inte fick hjälp av mittfälltet när motståndarlaget anfallde. + att de var enormt snabba. Men det jag gjorde fixade jag riktigt ordentligt och de är jag glad över, räddade till och med en straff och en frispark precis utanför målområdet ;)

Så nu känner jag mig som en pigg 90åring och jag slår vad om att de på jobbet kommer ha skoj åt mig imorgon. För jag kommer gå som en nypirrad anka. . HAHA!
På tal om annat fick jag även en muntlig tillsägning, vet dock inte varför men skit i vilket =) Huvudsaken är ju att jag inte fick något kort.

Publicerat: 2010-05-13 @ 18:12:14


1 kommentarer
Postat av: Emmelist

jag kunde faktiskt ha mina gladiator sandaler idag ett tag. var riktigt varmt i luften! var sååå härligt :D

2010-05-13 - 20:30:54 | URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0