Jag älskar shopping =)

Idag har vi varit ute och shoppat lite snyggt till morgondagens galaj.
Och med mig hem fick jag bla. en klänning, borlero, skor, armband, klocka och läppglans.
Kan tyvärr inte lägga in någon outfit på det imorgon eftersom sladden till både digitalkameran och mobilen ligger hemma. Så det kanske blir att jag tar någon bild på det jag handlade sen när jag kommer hem.

Nej nu ska jag göra mig klar för sängen och sen bädda ner mig i soffan och titta på film. Men tror inte jag lär se så mycket med tanke på hur trött jag är nu. Ska ju trotts allt jobba imorgon mellan 12-18, så med tanke på att det är utgång imorgon kväll så behöver jag all sömn jag kan få inatt.


Publicerat: 2010-05-06 @ 22:44:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0