Ibland undrar jag hur mycket jag klarar av. .

Har jobbat 4 timmar nu på morgonen,
men nu sitter jag ute på balkongen i Malmö och njuter av det underbara vädert. Solen skiner och fåglarna kvittrar så det kan inte bli mycket bättre. Eller jo det hade varit bättre om jag inte skulle jobba 15-21.30 ikväll.
Ska inte klaga för man vill ju ha så mycket pengar som man bara kan varje månad den 25.e.

Väntar på att farfar ska komma in till stan, så ska jag följa med han och göra några ärenden i stan innan jag ska bege mig ut till Sturup för att jobba igen.

Men jag får nog gå och göra mig iordning innan han ringer till mig =)
Ha en riktigt underbar dag i solen.
Publicerat: 2010-05-27 @ 09:29:07


1 kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

skönt att någon har fint väder att sitta ute i :) lite svartsjuk här borta :)

2010-05-27 - 13:53:20 | URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0