Hämtar min bästa vän <3

Eftersom jag åkte på att jobba så länge igår så bestämde jag mig för att jag skulle sova länge.
Men den tanken gick åt pipan med tanke på att jag vakna av att regnet piskade min fönsterruta. Fast jag vill inte gå upp så la kvar i sängen i ca 1 timme och bara njöt av värmen =)

Idag är jag ledig men tro fan vädert ska vara skit så man inte kan göra något. Fast ska bege mig ut till Lövestad och hämta min bästa vän för hon ska vara här tills imorgon. Helt ärligt är hon nog som en syster för mig, den systern jag aldrig fick.

Publicerat: 2010-05-15 @ 10:50:20


2 kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Drog igång "Veckans Blogg" nu då jag av personliga skäl inte orkar blogga så mycket just idag. Anmäl dig gärna ♥

2010-05-15 - 17:14:16 | URL: http://caroflina.se
Postat av: Flickan som nyss fått sitt hjärta krossat ..

:') du är bäst! Älskar dig.

2010-05-18 - 11:32:44 | URL: http://inlovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0