Från hora till är du gift. .

Nu är jag hem kommen från en underbar dag på MMX.
Jag verkligen älskar alla jag jobbar med, för man skrattar varje dag man jobbar. Vilket känns riktigt underbart, för man ska skratta och ha skoj på jobbet samtidigt som man ger 100%.

Kan berätta om mina senaste dagar på jobbet.
Igår stod en passagerare och svor på polska framför mig för jag tvinga han till en namnändring som gick på 1200kr. Men när jag berätta för han att jag visste vad det betydde så var det inte så kul längre.
Sen idag var där en som raggade på mig, den 5 passageraren på 3 år. Helt sinnes, varför ska det hända mig och ingen av mina arbetskollegor?
Publicerat: 2010-05-22 @ 22:30:23


2 kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska du göra idag? :D

2010-05-23 - 00:30:03 | URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Caroline

jo det är sant :o fast kanske blir lite svårt om man studerar på heltid, plugget tar ju tyvärr upp mesta delen av tiden :/



kan du polska? :P

2010-05-23 - 01:05:10 | URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0