Är inte smart för 5 ören.

Från att skulla jobba ett pass på 13-23, blev förlängt till 10-24.
Så nu kan jag verkligen erkänna att jag är så långt ifrån människa som man bara kan vara.
Känner mig som en levande zombie som går på högvarv, för korkad som jag var drack jag nästan 500ml redbull vid kl 22 för jag behövde lite snabb energi och det sitter dock kvar än.

Så frågan är ju när jag kommer att somna inatt, om jag ens lär kunna somna haha!

Kan inte mer än förklara att kvällen på jobbet var ren katastrof, 3 st sena flygplan, poliser, säkerhetsvakter och resten kan ni nog tänka er. En helt vanlig kväll på MMX. . Fast hellre fart och fläckt en helt öde när man jobbar så länge.



Publicerat: 2010-05-15 @ 00:50:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0