Man måste ha mål här i livet...

Är så enormt stolt över mig själv, trodde aldrig att jag skulle kunna göra detta.
Är så glad över att jag har lyckats gå ner 10,2 kg nu sen i januari, har 4,8 kg kvar att gå ner till i sept vilket jag inte riktigt tror jag kommer klara av. Men man måste ha mål här i livet.
Annars har man inget att sträva efter.

Har 15kg som mitt delmål, sen får vi se hur mycket till jag vill gå ner.
Vill ju trivas i min kropp och slippa skämmas över den när det är dags att bege sig ut och festa eller ligga på stranden och steka i sommar.

Publicerat: 2010-06-02 @ 08:16:49


1 kommentarer
Postat av: julia

duktigt gjort, och jag håller med om målen :)

2010-06-02 - 22:52:48 | URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0