Cash is king, eller vad säger vi?

Igårkväll innan jag gick och la mig så tog jag två panodil, sen kröp jag ner i min älskade säng och läste en bok. Läste dock inte många sidor från jag somnade gott, vaknade dock med boken i handen inatt.
Ville verkligen inte gå upp när jag hörde min klocka ringa kl 3.00, tänk vad underbart det hade varit att bara stänga av den och somna om igen.

Men nu är jag hemma efter ett arbetspass på 4 timmar. Rätt så skönt att vara hemma i tid, för man har hela dagen man kan hitta på något annat på. Passade även på att skriva upp mig på lite övertider på jobbet, så hoppas jag får dem med. Cash is king, eller vad säger vi?
Det är ju fridagar jag skrivit upp mig på så fina pengar + körersättning vilket aldrig sitter fel =)
Publicerat: 2010-06-10 @ 09:44:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0