Äntligen sol och värme

Ligger ute i brassestolen i trädgården och njuter av värmen.
Har även smörjt in mig med cocos oljan, dock är där lite solskyddsfaktor i den för vågar inte riktigt köra utan solskyddsfaktor än =) Om några dagar till så blir det nog det.

Känner riktigt hur solen bränner på min kropp och jag verkligen älskar det.
Är så enormt trött på att vara som en blekfis även om jag aldrig är det enligt mina nära och kära. Håller färgen över vintern vilket känns rätt så skönt =)
Tror det står på 24.5 grader i skuggan och inte ett moln på himmeln. Åh that´s life =)

Publicerat: 2010-06-04 @ 12:14:37


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad härliga bilder i inlägget över osm inte går att kommentera :D



Sv: Ja tack, det blev jätte lyckat!!

Ha en underbar söndagskväll, sov gott sen!

2010-06-06 - 22:29:32 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0