Träningen har blivit min vardag . . ;)

Har precis krypit ner i sängen under mitt älskade täcke.
Passade även på att tända lite värmeljus och sådär på rummet. Ha det lite mysigt innan man somnar, är ju nästan aldrig på mitt rum längre. Blir väl så när man kommer upp i åren och nästan jobbar alltid.

Har nästan precis tränat i alla fall och snacka om att jag svettades som jag vet inte vad.
Värsta kranen som rann av en, eller som någon hade slängt en spann vatten över en. Men skönt samtidigt för då känner man att man har presterat något på träningen i alla fall.

Lite löpning i uppvärmning, sen var det en jäävla masa skottövningar resten av tiden som var kvar. Är faktiskt förvånad över min egen vänsterfot. Snacka om att jag kan skruva den som aldrig förr, nu är det bara en jäkla kraft jag ska få upp sen kan min vänster bli riktigt vass.

Publicerat: 2010-08-16 @ 23:08:20


1 kommentarer
Postat av: Cissi

okok, härligt! :) jo det är bara bra här med. vad gör dudå? :)

2010-08-16 - 23:11:23 | URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0