Träning och ömma vader . .

Har precis kommit hem efter fotbollsträningen, gick väl sisådär från min sida.
Mina vader vill inte som jag vill och en lagkamrat sa till mig att inte ha högklackade skor på jobbet. Pågrund av att jag går och spänner mig hela tiden annars.

Nu har jag i alla fall gjort en inbackad fläta i mitt hår, tänkte köra på lockigt hår imorgon.
Så nu ska jag läsa lite bloggar innnan jag beger mig ner i sängen. Ska ju upp ganska så tidigt imorgon bitti eftersomm jag börjar kl 4.30 tråkigt nog. Vet inte om jag ska bege mig till Malmö eller om jag ska köra hem, det är de som är det stora problemet. Aja får sova på saken.

Sov gott snyggingar :)
Publicerat: 2010-08-25 @ 22:00:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0