Stress är en del av min vardag

Nu har jag precis kommit hem från träningen och tryckt i mig en knäckemacka med ost. Är inte ens trött så är inte så lönt jag kryper ner i sängen än. Men borde egentligen sova med tanke på jag ska köra till jobbet kl 4.30 imorgon bitti.

Efter jobb ska jag bege mig in till Malmö och handla ett knäskydd till mitt knä, där efter blir det hem och ta det lugnt kanske vila en stund innan det är dags att tagga inför kvällens match hemma i Vollsjö mot Spjutstorp. Nu jävlar är det 3 poäng som gäller och jag ska hålla 0.an.

Med tanke på hur mycket jag jobbar så förstår jag inte att jag hinner med så mycket som jag gör vid sidan av. Denna månaden kommer det nog bara bli drygt 160 timmar men det är ju alltid något om man säger så och det bästa av allt är ju alla ob-tilläggen vi har. Utan de hade lönen varit skit rent ut sagt.


Publicerat: 2010-08-18 @ 22:20:04


1 kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

söt bild =)

2010-08-19 - 11:04:28 | URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0