Sola, bada och paraplydrinkar ;)

Jag är så enormt trött på detta skitväder som befinner sig över sverige just nu.
Det är bara regn, regn och åter regn som vräker ner. Har kommit över 60mm inatt här nere i skåne.
Vilket jag tycker är enormt mycket för att vara i mitten av augusti.

Jag är så enormt glad att jag ska åka till Kreta om 24 dagar, för behöver sol, värme och bara njuta av det ett tag. Dock blir det inget party party eftersom jag åker med min mamma, mormor och gamelmormor.
Jag ska ligga på stranden och steka dag ut och dag in vill jag lova er =) För färg ska jag ha på min kropp när jag kommer hem så är det bara.
Jag hatar att vara blek för man känner sig så nere och allt, men tror det är mest en mental grej. Längtar även tills de släpper resorna för sommaren 2011. För då ska jag, mamma, pappa och min bästa vän till Turkiet i 1 eller två veckor i maj. Så då kommer jag och min älskade vän att leva loppan som aldrig förr =)

Publicerat: 2010-08-17 @ 12:50:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0