Känner lyckoruset genom hela kroppen . . ;)

Ställde mig på vågen imorse och ser att jag har bara 1 kg kvar att gå ner innan jag är nere i mitt delmål.
Hade ju satt upp att jag skulle gå ner 15 kg till vi åkte till Kreta och det har jag lyckas med.

Fy fan vad jag är glad och stolt över mig själv.
Trodde aldrig att jag skulle klara av det, men nu har jag funnit viljan inom mig så nu jävlar ska jag ner lite till. Nu är det ju dags att sätta sig och spåna på vad nästa delmål ska vara och sen naturligtvis så måste jag ju sätta upp ett MÅL..

Har dock ingen aning om vad nästa delmål ska vara, men ska nog komma på något bra i alla fall. Har ju 2 resor till framför mig. Först Turkiet i två veckor i maj och sen Thailand 2 veckor i jan 2012 ;)
Så kanske ska ha mitt slutliga mål om drygt 8-9 mån, hm!! (Måste komma på något bra)

Publicerat: 2010-08-30 @ 08:53:21


1 kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Tack för dina ord <3



Så fin header du har btw!

2010-08-30 - 12:28:08 | URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0