ingen dag är den andra lik ..

Igårkväll jobbade jag till kl 22,30.
Sen blev det hem och sova för jag var så jävla trött och nu är jag uppe med tuppen. Sitter här med en tallrik fil och sen med en macka.

Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills dess att det är dags att bege sig mot Malmö airport för att jobba 12-18. Sen efter jobb är det snabba bud som gäller, eftersom jag är hemma kl 18.40 och 18.50 har vi samling på bilbengtsson för att sen bege oss till Askeröd för att träna.

Så ikväll antar jag att jag kommer vara sådär lagom trött och kunna somna direkt jag lägger huvudet på kudden. Med tanke på att jag har ett övertidspass imorgon bitti kl 5 ;)

Publicerat: 2010-08-18 @ 08:05:31


1 kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

intensiv dag =)

2010-08-18 - 11:08:26 | URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0