Ingen dag är den andra lik . . ;)

Sådär nu har man ätit upp sin frukost långt om länge.
Nu är jag mätt så det står mig ur öronen, förstår inte hur man ska äta så mycket som man gör. Men om jag ska vara ärlig så har man inget sug efter godis och sötsaker. Har ju gått med i viktklubb nu för att bli av med de 10kg + de 3 kg jag ska försöka gå ner till vi ska till Kreta.
Med tanke på att vi åker snart så kommer jag nog inte klara det, men ska inte ge upp ändå utan fortsätta kämpa med att äta rätt och sen röra på mig.

Men nu ska jag bege mig till affären och handla något jag kan ha med på jobbet.
Måste ju ha något med och äta på jobbet annars kommer jag gå under, vilket jag tror jag kommer göra med så mycket vi kommer sprigna runder. Men motion är aldrig fel =)
Publicerat: 2010-08-22 @ 09:55:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0