Är nog lite pengakåt . .

Nu håller jag på att fixa lite mat och ha med sig på jobbet, blir spenat och parmesan paj och lite råkost sallad till. Låter kanske inte så gott men det smakar riktigt ljuvligt kan jag lova er :)

Vet dock inte riktigt vad jag ska äta nu innan jag beger mig till jobbet eftersom jag inte hinner äta lunch på jobbet idag. Kanske får ta en bit av pajen till lunch också, men det återstår att se =)
För nu ska jag bege mig in i badrummet och göra mig snygg för att jobba en heldag, skönt man har kort dag imorgon och sen är man ledig på tisdag.
Kan vara värd lite ledighet, sen ska jag jobba som en dåre tills vi åker till Kreta. Visst det är kanske tråkigt i längden. Men kan ju umgås med mina älskade vänner hela hösten och vintern då jag inte kommer jobba så mycket som jag gjort nu i sommar.
Sen är jag nog lite pengakåt, för jag vill aldrig tacka nej till att arbeta. Tycker man förlorar för mycket på att gå hemma och slå dank, plus att jag blir galen om jag är ledig mer än 2 dagar i rad.
Publicerat: 2010-08-22 @ 10:33:23


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

spenat och parmesan paj lät riktigt gott :D

Sv: Ja visst är den vacker, älskar den!

Ha en jätte mysig söndag!

2010-08-22 - 11:56:08 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0