Är enormt förvånad

Fy fan vad det är skönt med en ledig dag,
nu är räkningarna betalda, frukosten är intagen och nu ska jag strax göra mig klar för ett par ärende på stan.

Idag är en sådan dag då jag ska bara ta det lugnt och göra nästan ingenting.
Ska dock damma och dammsuga här i lägenheten, tänkte även in och se om de har några fina blommor jag kan ha i fönstert. För har tyvärr dödat den jag har i tvrummet. Är faktiskt förvånad över mig själv för det är första blomman jag har dödat sen jag flyttade in i januari.

Sen ikväll ska jag faktiskt iväg och svettas på friskis och svettis.
Det blir ett spinning  pass idag, imorgon väntar gymmet och på söndag är det fotbollsträning.
Skönt att man har kommit igång med träningen igen, man mår ju så mycket bättre och man har mer ork om dagarna..

Publicerat: 2011-10-26 @ 11:56:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0