Malmö Aiport

Är på jobbet och har det ganska så lugnt här uppe.
Vilket är både possitivt och negativt ;)

Skulle egentligen ha slutat nu kl 7.45, men eftersom egypten flighterna är inställda så har vi en avgång kl 10.35 istället som jag ska vara med på. Så slutar kl 11 men det gör inte mig något.
Efter jobbet blir det att köra till friskis och träna skivstång, tror det kommer att bli riktigt tufft men det kan behövas ibland och har lite aggrisivitet som måste ut. Sen där efter blir det en dusch innan jag tänkte städa lite där hemma.

Är dock ledig imorgon och har ingen aning om vad jag ska göra,
kanske ta mig en tur till ikea efter träninge. Men frågan är om de har något intressant, ska i alla fall ha en ny lampa och ha på det ena nattduksbordet för den har gått i sönder ;)

Men nu ska jag återgå till mitt jobb.
Ha en riktigt underbar måndag mina kära läsare <3
Publicerat: 2011-03-01 @ 06:43:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0