I love my life

Nu är man hemma från jobbet,
har fått i mig lite lunch blev inte så värst avanserat eftersom jag ska äta middag om mindre än 2 timmar.

Ska snart ställa mig och spela lite nintendo wii i väntan på att klockan ska börja gå mot 16 så jag kan ställa mig i köket och laga lite middag.. Blir någon thairätt med kyckling, rödcurry och massa grönsaker, smarrigt värre.

Sen ikväll blir det fitnessboxning, kanske inte låter så värst jobbigt men det är de kan jag lova er..
Är helt slut i kroppen efter 1 timme och 30 min, men fy fan vilken underbar känsla man har i kroppen dagen efter. Kan säga att jag älskar att känna lite träningsvärk dagen efter, för då får man ett bevis på att man verkligen har gett allt och lite till..


Så här snygg är jag just nu.. ;)


Publicerat: 2011-01-19 @ 14:56:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0