Jag kan inte mer än älska mitt liv..

Sådär nu har man hunnit med en hel del idag.
Känner mig riktigt stolt över mig själv, men mer ska jag hinna med innan kvällen är här ;)

Först jobbade jag 4.30-10.30, där efter var det hem och byta om sen ner och träna boxning mellan 12-13, sen har jag tvättat nu mellan 14-16. Känns riktigt skönt nu när jag har fått allting tvättat, så nu jävlar kan jag fortsätta med mitt tempo i träningen ;)

Men nu har jag tvättat ansiktet med peeling, fy fan vad det var skönt och nu känner jag mig sådär lagom snygg.
Ska snart gå och dyka i min gaderob för att se om jag finner något snyggt och ta på mig ikväll ;)
Ska köra till skurup och se på innebandy med Thessyy, man vet ju aldrig vem man stöter på under kvällen. Dock blir det ingen lång kväll för min del, eftersom jag ska upp kl 3.30 inatt igen :/

 



Publicerat: 2011-02-10 @ 16:59:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0