Natten på Malmö airport

Sådär nu har jag gjort mig snygg för jobbet.
Sminket är på, uniformen är på och nu väntar jag bara på att klockan ska ticka på lite. Ska liksom inte köra till jobbet från kl 2.15 vilket den är snart. Hoppas på att planet från irak är på tid och att vi får iväg flyget till Palermo på tid också. Man vill ju komma hem så snabbt som möjligt när man går upp såhär mitt i natten.

Gick i alla fall in på swedavias hemsdia nu och då såg det ut som irak flyget var ca 10 min tidigt och det gillar jag väldigt mycket. Med tanke på vad som komma ska, sen hoppas jag på att där inte är allt för många transit pax som ska vidare till Birmingham.



Publicerat: 2010-09-07 @ 02:01:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0