Tisdag morgon

Fy fasiken vad jag har varit varm inatt, hatar det verkligen för jag kan inte sova då. Men det är riktigt skönt och vakna och se solen skiner ute. Jag sitter här vid datan nu för att kolla om mina pengar från arbetsförmedlingen har kommit eftersom jag bara jobbar timmar på Sturup så får jag 140kr om dagen av ams, de dagarna jag är ledig vill säga.

Nej jag får väl ta och bege mig ut i köket till thessy och hjälpa henne. Hon är så flitig, satt igång kaffet och nu står hon och diskar. Vilken perfekt sambo för veckan =)
Publicerat: 2010-05-04 @ 09:37:15


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Usch hatar värme när man sover!

2010-05-04 - 09:43:58 | URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0