Är stolt över personen jag är idag. .

Hur ska  man förklara något så någon annan förstår vad jag menar. Det är svårt att beskriva känslor i ord. Denna kris som jag är mitt uppe i har hittils gett mig så sjuk mycket nya erfarenheter även en hel del nya insikter om livet. Det är saker man läst men aldrig förstått. Jag  är väldigt stolt över den person jag är idag. Jag vill inte bli den jag en gång har varit, den tiden är för bi och de är jag sjukt glad över :)

Jag har funnit allt de där nu i mitt liv som ger mig styrka och mod och även funnit en massa som älskar mig för den jag är :)

Det är svårt, men jävligt rätt. Livet handlar om upp och nergång inget jävla grådask..
 

Publicerat: 2010-05-24 @ 08:49:54


1 kommentarer
Postat av: louise & linn

fin blogg:)

kolla gärna våran!

2010-05-24 - 09:03:25 | URL: http://yyouaresoyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0