Uppe med tuppen

Även fast klockan  var ganska så mycket igår när jag gick och la mig. Så vaknade jag klarvaken kl 7 och kunde inte somna om. Så tog med mig täcket ner och nu ligger jag i soffan och tittar på nyheterna. Har dock ingen aning om vad som händer idag. Förkylningen är inte lika intensiv idag som den var igår, så det känns riktigt skönt.

Fast även fast jag är förkyld idag med så har jag bestämt mig för att städa mitt rum och även vika lite tvätt och sortera i min gaderob. Fast det lär bli ett evighetsprojekt, med tanke på jag har 3 stycken gaderober.

Men nu har jag även lyckats dra på mig den röda veckan, jag hatar det.
Gillar verkligen inte alls den veckan, man känner sig stor som ett hus och mår allmännt dåligt.

Publicerat: 2010-06-09 @ 07:47:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0