Mot Malmö airport för ett par timmars arbete

Nu har man fått på sig uniformen, sminket är på och jag är redo för att bege mig till jobbet.
Skönt att börja kl 13 för man har hela förmiddagen till att ta det lugnt.

Kom även på att jag måste köra lite tidigare för jag måste tanka bilen.
Men nu är frågan om jag ska köra på full tank eller hur jag ska göra, eftersom jag resor snart. Vill ju inte få bilen slangad på bensin ;)

Vad ska ni hitta på med denna underbara fredag? :)

Själv ska jag jobba till kl 19, sen ska jag på bio med Jessika vi ska se Fast and Furious 5. Har hört den ska vara bra, dock inte lika mycket bilar som i de andra filmerna utan här var mer handling i denna filmen ;)


Publicerat: 2011-05-06 @ 12:02:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0