Nu är jag äntligen tillbaka

Förlåt men jag har varit helt borta nästan från datorvärlden nu i en vecka.
Har nästan bara varit ute på jobbet, men man ska väl inte klaga över att man har ett jobb att gå till. Älskar ju arbetsupgifterna och mina arbetskollegor.
Ingen dag är den andra lik och där blir alltid en massa skratt på jobbet :)

Nu har jag precis betalat räkningar, funderar på att ta något och äta till frukost. Men vet dock inte vad jag ska göra. Har typ ingenting hemma eftersom jag jobbat dygnet runt de senaste dagarna, så får ta och handla mat när jag kör hem från jobbet idag.

Längtar dock till imorgon, då det är min första lediga dag på lääänge. Då ska jag verkligen njuta av ledigheten, funderar även på att ta mig en tur till IKEA, men det är inte roligt och gå där själv så ska se om jag får med mig någon rolig typ dit :)

Publicerat: 2011-07-25 @ 09:58:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0