Så dåligt av mig.. :/

De som känner mig riktigt väl vet om att jag inte alls är nöjd med hur jag ser ut..
Vill ner sådär 20kg, men vet inte hur jag ska lyckas. Har inte vägt mig sen efter jul och då hade jag endast gått upp 1 kg. Så frågan är vad vågen står på nu..

Tråkigt nog är vågen sönder här hemma, så får ta och köpa mig en ny imorgon när jag ska till stan efter jobbet. Men jag hoppas såklart på att den visar lite minus för själv känns det som magen har blivit mindre men jag vet inte.. Kan ju iofs ta och använda måttbandet för att se om där har hänt något ;)

Sist jag mätte mig runt magen så visade det -8cm men det är ju ett par veckor sen.
och har varit dålig med träninge, så det är skönt nu att snön är på väg bort så man kan ut och promenera samtidigt som man kan köra lite träning hemma och på gymmet.. Ska försöka börja på fitness i malmö nu när jag flyttar men vet inte riktigt var. Så det återstår att se..

Publicerat: 2011-01-13 @ 12:08:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0