Ingen dag är den andra lik..

Sitter just nu på jobb med en stor kopp kaffe för att hålla mig vaken.
Känner att huvudet börjar bli ganska så tungt, men det beror nog på att jag har sovit dåligt inatt. Vaknade 3 gånger på 5 timmar..

Så antar att jag kommer att somna ganska så tidigt ikväll,
men sen är jag ledig fram till kl 16 på tors vilket känns riktigt underbart.

Imorgon blir det packa ner alla mina skor så jag kan ta med mig dem till lägenheten på tors. Sen ska jag även träna lite på kvällen hade jag tänkt mig. Sen på tors morgon kommer Thessyy med bussen vid 10 skulle jag tro och sen där efter ska vi bege oss till stan. För lite shopping, myskväll eller utgång det återstår att se.. Blir nog trevligt vilket som.
Publicerat: 2011-01-25 @ 14:33:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0