Dags att lämna fågelboet, för eget boende.. ;)

Så nu är nästan allt packat,
kan verkligen inte förklara kännslan som jag har i kroppen. Det känns så jobbigt samtidigt väldigt roligt, vill inte ens veta vad mina föräldrar känner. Med tanke på att vi har en sån stark relation till varandra här hemma så tror jag det känns hårt för mina älskade föräldrar och sen inte nog med det så har dem ju bara mig.

Min mamma sa för ett tag sen att hon inte kommer till att gråta den dagen jag flyttar,
men just nu så börjar jag faktiskt tvivla på det. Tror där kommer komma ganska så många tårar ner från hennes kinder. Men jag kommer ju inte flytta mer än 40 mins bilfärd från dem.

Men nog om det =)
Nu har jag lagt ner alla skorna i en stor säck, orka inte ens räkna dem. Men lät faktiskt sådär 5 par skor vara eftersom jag känner att det inte är lönt jag tar dem med mig för jag vet om att jag aldrig kommer att använda dem.

Får väl ta och fortsätta med packningen, har ju allt smink, nagellack, parfym, smycken och sen alla hygienartiklar. Fast behöver ju inte ta allt idag, kan ju ta lite till helgen när jag lämnar sjöbo för Malmö.. ;)

Publicerat: 2011-01-27 @ 09:09:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0