Vad händer idag..

Idag är det tisdag, har kommit på att jag har 0 koll på dagarna.
Vilket kan vara både bra och dåligt, men men jag överlever nog och dagarna går fortare om inget annat.

Skulle egentligen slutat kl 7.45, men eftersom en arbetskollega är sjuk så får jag jobba till kl 14 istället. Men det gör inte mig något, för jag får ju 7 timmar extra betalt ;)
Men på tal om annat så känner jag mig helt slut som artist, borde nog ta mig en powernap när jag kommer hem från jobbet vid kl 14 ;)
Publicerat: 2011-02-15 @ 08:24:30


1 kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh hm.. jag började i högskolan den 18 januari och hittills har vi pluggat anatomi, fysoilogi och mest om barnen så inga direkta tips till just dig för att komma i form faktiskt än. Men om du har någon fråga på någon rörelse/muskel eller annat kanske jag kan hjälpa dig. Jag tror du gör bra ifrån dig redan :)

2011-02-15 - 13:31:18 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0