Godmorgon världen, vilken underbar dag <3

Jag är ledig idag och fick faktiskt chansen att sova länge.
Ska snart bege mig och hämta en kompis som bor nere vid operan, sen ska vi bege oss vidare till Willys och stor handla. Dock blir det inte allt för mycket handlat för min del eftersom jag inte kommer hem förens på måndag.

Ska ju hem och fira påsk med släkt och vänner.
Sen blir det utgång och party party på lördag, ska bli skoj att träffa alla igen :)
Är riktigt taggad till utgång, men först ska jag in och dyka i min gaderob ihop om att finna något snyggt och ha på mig när jag ska skaka rumpa på dansgolvet.

Publicerat: 2011-04-20 @ 08:35:38


1 kommentarer
Postat av: Casandra

Du veckohandlar också på Willys, det gör vi med, där får man mest för pengarna. Mysigt med påsk, du får ha en riktigt underbar påsk vännen :) kramar

2011-04-20 - 10:51:30 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0