Svarar på lite frågor nu då.. ;)

Fick en lite fin kommentar om hur jag fått jobbet som in-checkare på sturup. Så tänkte skriva lite kort om det här för er som vill veta.

När jag gick sista året på gymnasiet hade jag ingen aning om var jag skulle göra min praktik, då min pappa kom  med en lysande idé om att jag skulle göra mina 6 veckors praktik på stururp. Vilket jag gjorde efter ett och annat samtal med min gamla fotbollstränare som då är "chef" på handling bolaget där jag jobbar.
Under mina 6 veckors praktik på sturup handling ab visade jag verkligen engagemang, en god sammarbetsförmåga och en stort intresse för att hjälpa till där jag behövdes!

Jag kan ju säga att jag verkligen älskar det arbetet, fast ibland är det motigt med alla cp tider men det är sånt man vänjer sig mer. Har ju varit där nu sen i april 2008 vilket var 2 månader innan jag tog studenten. Då jag började min karriär med en timanställning. Så min anställning har bollat fram och tillbaka mellan timanställning, mammavikariat och sommarvikarie.


Hoppas att du fick reda på det du ville =)
Annars är det bara att fråga på igen så svarar jag på ett eller annat inlägg!

Publicerat: 2010-10-01 @ 09:15:49


1 kommentarer
Postat av: Jennie

då ska du tacka din pappa då med andra ord :) är det bara att skicka en spontanansökan till sturup handling då om man är intesserad eller är ni inte i behov av personal? mvh

2010-10-01 - 11:17:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0