Känner mig som en levande mumie

Nu har jag svarat på alla kommentarerna,
har ju fått en del i förrgår och igår som jag inte kunnat svara på. Tråkigt nog men hoppas jag inte tappat några läsare pågrund av min dåliga uppdatering. Men nu är jag tillbaka och då ska det bli bättre än någonsin ;)

Sitter i soffan nu och är i valet och kvalet om jag ska vila sådär 30-60 min nu och sen ta tag i det med städning och tvättning här hemma. Eller ska jag ta städning och tvättning först, dock kan jag slänga in lite tvätt i maskinen så har jag det gjort..

Publicerat: 2010-10-01 @ 10:40:08


2 kommentarer
Postat av: Mekko!

jag har några ringar som du kan ha hur tjocka fingrar du vill haha :D

2010-10-01 - 10:48:53 | URL: http://mekko.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahah... kommer du ner till hålan så kan du allt få smaka en bit tårta =)

2010-10-01 - 10:52:13 | URL: http://smockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0