Jag älskar mitt liv just nu..

Sådär nu har man tagit sig en powernap.
Vilket var riktigt skönt, vaknade av att min chef ringde och frågade om jag ville jobba nästa onsdag också.
Dum som man är så tackar man såklart ja =)
Man vill ju ha så många tider man bara kan, speciellt nu när man bara går på timmar! Jag har ju en flytt med som jag har en hel del att köpa till, tacka gud att jag redan sparat lite + att jag har fått en del presentkort på ikea och lite andra affärer.

Så ni sitter man och kollar inredning dag ut och dag in,
jag bler helt salig när jag hittar något fint, vill bara klicka hem det direkt. Tror det är bäst jag målar, tapetserar och lägger golv där först ;)


Publicerat: 2010-10-11 @ 11:08:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0