Antar det är dags att vänja sig..

Nu har jag nästan handlat allt som jag behöver till lägenheten, har sängen, mattor och ett vitrinskåp. Men sängen ska jag inte handla från jag målat och tapetserat klart i sovrummet. Eftersom jag vet redan vilken säng jag ska ha så då är det inte så svårt.

Jag vill inte ens kolla hur mycket pengar jag är uppe i nu när man renoverar och köper möbler. Så det får väl komma som ett brev på posten när man är klar med det hela. Men jag är verkligen nöjd med alla mina inköp, har ju köpt allting från gardiner, bestik, tallrikar, dammsugare, möbler till vardagsrummet och även en massa dekoration till alla rummen :)

Publicerat: 2010-11-11 @ 08:35:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0