Uttråkad till tusen . .

Sådär nu är man hemma efter en runda på stan med mormor.
Handla nya underkläder, turkost och fint vilket jag tror kan bli riktigt snyggt med lite färg på kroppen. Och en tröja som var babyrosa och spets på armarna.

Tror jag tar och lägger upp bilder på de imorgon istället.
För nu känner jag inte riktigt för det plus att batteriet på min digitalkamera är slut :/

Nu ligger jag i soffan och tittar på biggest looser och har tråkigt. Hatar att inte ha något och göra. Klarar inte av att vara hemma och göra ingenting. Någon som har tips på vad jag kan hitta på med? =)

Publicerat: 2010-08-24 @ 14:07:01


1 kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Tack för ditt stöd !

2010-08-25 - 08:55:46 | URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0