Nu börjar det närma sig med stormsteg.. ;)

Nu är jag pigg och vaken,
har varit nere i tvättstugan och startat två maskiner tvätt. Tror jag hinner tvätta en hel del med tanke på att jag har tvätt tid till kl 13.

Men det blir ju en del med uniformen, sängkläder, handdukar och sen såklart underkläder och de vanliga kläderna som jag har. Med tanke på att jag jobbat ganska mycket den senate tiden så har jag inte hunnit tvätta vilket jag börja märka häromdagen.

Idag är näst sista dagen jag är ledig innan jag åker till turkiet med min mamma,
så idag ska jag även kolla genom så jag har allt hemma som jag behöver, men det tror jag att jag har. Solkräm och bikini köpte jag ju nytt nästan i slutet av juli som jag aldrig har hunnit använda. Vilket känns ganska så tråkigt med tanke på att det har varit sommar. Dock den sämsta på väldigt länge, tur jag ska förlänga den en vecka med sol och värme..
Publicerat: 2011-09-07 @ 09:22:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0