Ingen dag är den andra lik..

Har varit hos mina älskade föräldrar hela helgen.
Det har faktiskt varit riktigt trevligt, i lördags firade vi min farbros som hade 4*25års fest tillsammans med kompisar, sen igår så firade vi min födelsedag.

Och nu har jag precis kommit hem från mormor och morfars nya lägenhet, där kommer bli riktigt fint när de har fått iordning allting där.
Men nu får jag gå och göra mig iordning, för ska köra till jobbet om 45 min och har även lite saker jag måste lasta in i min bil först.. Så jag får väl gå och göra det nu innan tiden springer ifrån mig, jag hatar ju stressa.

Ha en underbar måndag.

Har tråkigt vid mammas dator ;)

Publicerat: 2011-10-10 @ 12:33:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0