Har en underbar kväll framför mig..

Just nu är jag tillbaka på Malmö Airport, även om jag inte får jobba över mer så känns det just nu som jag bor här ute. Har jobbat mycket de senaste dagarna, men man ska vara glad man har ett jobb att gå till varje dag. Inte nog med det så gillar jag mitt jobb väldigt mycket.

Men nog om jobbet nu, efter jag slutat kl 10 så ska jag bege mig hem och villa 1 timme innan jag ska bege mig ner till Swedbank stadion och hämta Sandra, sen blir det inom affären och handla inför kvällen. För ikväll ska vi se Britney Spears live på Malmö Arena. Så nu hoppas jag inte att jag blir allt för besviken på konserten. Innan vi beger oss ner till Malmö Arena så ska vi äta lite god mat och dricka något gott där hemma hos mig.

Publicerat: 2011-10-11 @ 05:52:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0