Borde egentligen inte göra det..

Sitter just nu i soffan och gör inte allt för mycket,
borde egentligen ta tag i dagen för har lite att fixa innan jag ska iväg och jobba.

Skönt att jag endast jobbar 4 timmar idag, för ikväll ska jag på bio med världens bästa Jessika.
Vet dock inte vilken vi ska kolla på, har ingen aning om vad som visas på bio heller. Men det blir säkert bra vilken vi än väljer skulle jag tro. Skönt och bara komma ut och göra något istället för att bara sitta hemma, men det värsta av allt är att jag börjar 3.45 inatt igen så antar att de inte blir allt för mycket sömn för min del. Skit i det, sova kan man göra när man är gammal för då behöver man det som mest.

Ni får ha en underbar fredag..

image description

Publicerat: 2011-10-14 @ 10:27:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0