Ibland är jag förvånad över mig själv..

Nu har jag vilat en liten stund efter jobbet, har även hunnit med att städa i storarummet, badrummet och sovrummet nu är det bara tvrummet och köket kvar, sen även ta tag i disken.
Känner mig riktigt flitig faktiskt, ibland har jag mina ljusa stunder då det händer en jävla massa direkt.

Är ju så enromt skönt och ha städat allt här hemma ochdet luktar ju så enormt gott när det är nystädat med. Funderar även på att köra och handla, så har jag det gjort men vet inte riktigt om jag får tiden att räcka till med tanke på att en kompis kommer på besök i eftermiddag. Vet inte riktigt när hon kommer ikväll, men antar det blir vid 15 tiden skulle jag tro på.
Så egentligen har jag inte tid att sitta här, men får lägga i nästa växel när jag väl börjar igen.

Ni får ha en underbar tisdag :)

Publicerat: 2011-11-08 @ 12:59:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0